Tájékoztató az eljárás eredményéről-Vállalkozási szerződés keretében a volt Peremartoni Vegyipari Vállalat területén lévő iszaptároló kazetták(Berhida III.) kármentesítése-TED-2018/S 050-111283
Magyarország-Budapest: Talajvízszennyezés kezelése vagy ártalmatlanítása
2018/S 050-111283
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
Szolgáltatásmegrendelés
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1)Név és címek
Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zártkörűen működő Részvénytársaság
AK15777
Pozsonyi út 56.
Budapest
1133
Magyarország
Kapcsolattartó személy: dr. Szabó Gábor
Telefon: +36 308438661
E-mail: kozbeszerzes@mnv.hu
Fax: +36 12374100
NUTS-kód: HU110
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe: http://www.mnv.hu
A felhasználói oldal címe: http://www.mnv.hu
I.2)Információ közös közbeszerzésről
I.4)Az ajánlatkérő típusa
Közjogi intézmény
I.5)Fő tevékenység
Egyéb tevékenység: vagyonkezelés
II. szakasz: Tárgy
II.1)A beszerzés mennyisége
II.1.1)Elnevezés:
Vállalkozási szerződés keretében a volt Peremartoni Vegyipari Vállalat területén lévő iszaptároló kazetták(Berhida III.) kármentesítése.
II.1.2)Fő CPV-kód
90733900
II.1.3)A szerződés típusa
Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4)Rövid meghatározás:
Vállalkozási szerződés keretében a volt Peremartoni Vegyipari Vállalat területén lévő iszaptároló kazetták(Berhida III.) kármentesítése.
II.1.6)Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll: nem
II.2)Meghatározás
II.2.1)Elnevezés:
II.2.2)További CPV-kód(ok)
90733900
90513500
90513600
90513800
II.2.3)A teljesítés helye
NUTS-kód: HU213
A teljesítés fő helyszíne:
Berhida Ipartelep,Veszprém megye.
II.2.4)A közbeszerzés ismertetése:
A közbeszerzés tárgya a Közép-dunántúli Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Vízügyi Felügyelőség(jelenleg Közép-dunántúli Környezetvédelmi és Természetvédelmi Felügyelőség, a továbbiakban: Felügyelőség) 18346/13 ügy- és 106175/13 iktatószámú határozatában elrendelt beavatkozás végrehajtása a 219/2004.(VII.21.) Korm. rendelet előírásainak megfelelően.
—, a hivatkozott határozatban jóváhagyott műszaki beavatkozási terv alapján.
Ajánlattevő feladata és felelőssége a beavatkozást elrendelő határozat maradéktalan végrehajtása. A projektteljesítése során az alábbi feladatok elvégzése szükséges:
T1 tározó kármentesítése.
— Az iszaphulladék részleges kitermelése és áthalmozása (in situ kezelés) - - 15 481 tömör m3, 29 414 tonna,
— A T1 tározó alatti és környezetében lévő szennyezett talajtestek kitermelése, elszállítása és ártalmatlanítása/hasznosítása - 8 561 tömör m3, 16 266 tonna,
— 20/2006 KvVM rendeletben meghatározott C típusú rétegrend szerint kialakított, 23 900 m3 hasznosítható befogadó térfogatú műszakilag bevédett tér kialakítása, stabilizált hulladék betöltését követően előírt rétegrend szerinti lezárása - 1 db,
— Magas sótartalmú (TDS érték 100 000 mg/kg feletti) iszaphulladék előkezelése, műszakilag bevédett térbehelyezése - 22 293 m3, 42 356 tonna,
— Csapadékvíz gyűjtő rendszer kialakítása - 1 db,
— Tájrendezés (területrendezés, növényesítés) - 9 150 m2.
T2, T3, T4, T6, T7 tároló felszámolása.
— Iszaphulladék kitermelése, elszállítása és ártalmatlanítása/hasznosítása (ex situ kezelés) - 37 260 tömör m3, 70 794 tonna (várhatóan 20 % veszélyes hulladék, 80 % nem veszélyes hulladék arányban),
— Szennyezett talajtest kitermelése (kazetták alatti talaj, a kazetták környezetében lévő szennyezett talaj, a szennyezett gáttest) és elszállítása és ártalmatlanítása/hasznosítása - 28 857 tömör m3, 54 828 tonna,
— Tájrendezés (területrendezés, növényesítés) - 31 400 m2.
Ajánlattevő szerződéses feladatát képezi a projekt megvalósításához szükséges kiviteli tervdokumentációk és tanulmányok kidolgozása a hatósági határozatban elfogadott tényfeltárási záródokumentáció, a műszaki beavatkozási terv és annak módosítása, valamint a vízjogi létesítési engedélyezési terv figyelembevételével.A hulladék előkezelési engedély megszerzése az iszap stabilizációjára, valamint a teljesítéshez szükséges tervezési, engedélyezési, adatszolgáltatási feladatok ellátása. A monitoring rendszer kialakítása, üzemeltetése.
Az Ajánlattevő szerződéses feladatát képezi a projekt megvalósításához szükséges terület előkészítési feladatok (jellemzően geodéziai bemérések, növényzetirtás, lőszermentesítés, bontási feladatok) ellátása,valamint a helyszíni munkafeltételek biztosítása (felvonulási konténerek, öltözők, szociális és kiszolgálólétesítmények), kivitelezést biztosító ideiglenes létesítmények (jellemzően hídmérleg, abroncsmosó, rakodóterületek, megközelítési, szállítási utak, kezelő terület) kialakítása. (A közút kapcsolat és az iparterület határa között kiépítésre kerülő kiszállítási útvonal nem EU-s támogatásból finanszírozott műszaki tartalom, Ajánlatkérő saját forrásból valósítja meg.).
A feladat részét képezi az ideiglenes létesítmények kármentesítést követő elbontása és a terület helyreállítása.
Ajánlattevő szerződéses feladatát képezi a projekt időszaka alatt a vállalkozó oldali projektmenedzsment biztosítása, a projekt dokumentációs rendszer kialakítása és működtetése, az szükséges adatszolgáltatás biztosítása, kapcsolattartás a projekt többi résztvevőjével (jellemzően Projekt menedzsment szervezet, Műszaki ellenőr szervezet, Tájékoztatást és kommunikációt biztosító szervezet).
A feladatok részletes meghatározását a közbeszerzési műszaki leírás tartalmazza.
II.2.5)Értékelési szempontok
Minőségi kritérium - Név: 1.Kulcs-szakemberek alkalmassági minimumkövetelményen túli szakmai tapasztalata / Súlyszám: 20
Minőségi kritérium - Név: 1.1. Építésvezető (ajánlati felhívás III.1.3 M/2.1 pontjában előírt alkalmasságiminimumkövetelményt igazoló szakember) szakmai tapasztalata / Súlyszám: 10
Minőségi kritérium - Név: 1.2. A Hulladékgazdálkodási szakértő (ajánlati felhívás III.1.3 M/2.2 pontjában előírtalkalmassági minimumkövetelményt igazoló szakember) szakmai tapasztalata / Súlyszám: 5
Minőségi kritérium - Név: 1.3. Víz- és földtani közeg szakértő (ajánlati felhívás III.1.3 M/2.3 pontjában előírtalkalmassági minimumkövetelményt igazoló szakember) szakmai tapasztalata / Súlyszám: 5
Minőségi kritérium - Név: 2. Hulladék és szennyezett talajra vállalt hasznosítási arány, % (min. 25 %, max. 100 %) / Súlyszám: 20
Ár - Súlyszám: 60
II.2.11)Opciókra vonatkozó információ
Opciók: nem
II.2.13)Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos: igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: KEHOP-3.3.0-15-2017-00007 azonosítószámú projekt
II.2.14)További információk
IV. szakasz: Eljárás
IV.1)Meghatározás
IV.1.1)Az eljárás fajtája
Nyílt eljárás
IV.1.3)Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
IV.1.6)Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
IV.1.8)A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik: igen
IV.2)Adminisztratív információk
IV.2.1)Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2017/S 221-466330
IV.2.8)Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
IV.2.9)Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
V. szakasz: Az eljárás eredménye
Elnevezés:
Vállalkozási szerződés keretében a volt Peremartoni Vegyipari Vállalat területén lévő iszaptároló kazetták (Berhida III.) kármentesítése.
Szerződés/rész odaítélésre került: nem
V.1)Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3)További információk:
Ajánlatkérő az ajánlati felhívást a Kbt. 53.§ (1) bekezdése alapján visszavonja.
VI.4)Jogorvoslati eljárás
VI.4.1)A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Közbeszerzési Döntőbizottság
Riadó u. 5.
Budapest
1026
Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
VI.4.2)A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
VI.4.3)Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ:
Kbt. 148. § szerint.
VI.4.4)A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Közbeszerzési Döntőbizottság
Riadó utca 5.
Budapest
1026
Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
VI.5)E hirdetmény feladásának dátuma:
09/03/2018
Feltöltés ideje: 2021. szeptember 30.
Utoljára módosítva: 2021. október 5.