Tájékoztató az eljárás eredményéről - MNV Zrt. tulajdonosi ellenőrzései végrehajtásához külső kapacitás bevonása - TED - 2018/S 153-351682
Magyarország-Budapest: Belső ellenőri szolgáltatások
2018/S 153-351682Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
Szolgáltatásmegrendelés
2014/24/EU irányelv
Legal Basis:
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1)Név és címek
Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zártkörűen működő Részvénytársaság
AK15777
Pozsonyi út 56.
Budapest
1133
Magyarország
Kapcsolattartó személy: Kovácsné dr. Antal Éva
Telefon: +36 12374400
E-mail:
kozbeszerzes@mnv.hu
Fax: +36 12374100
NUTS-kód: HU110
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe: http://www.mnv.hu
A felhasználói oldal címe: http://www.mnv.hu
I.2)Információ közös közbeszerzésről
I.4)Az ajánlatkérő típusa
Közjogi intézmény
I.5)Fő tevékenység
Egyéb tevékenység: Vagyonkezelés
II. szakasz: Tárgy
II.1)A beszerzés mennyisége
II.1.1)Elnevezés:
„MNV Zrt. tulajdonosi ellenőrzései végrehajtásához külső kapacitás bevonása”
II.1.2)Fő CPV-kód
79212200
II.1.3)A szerződés típusa
Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4)Rövid meghatározás:
Szerződés meghatározása: Keretmegállapodás, az eljárás második részében megbízási szerződés.
Szerződés tárgya: „MNV Zrt. tulajdonosi ellenőrzései végrehajtásához külső kapacitás bevonása”
II.1.6)Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll: nem
II.1.7)A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték áfa nélkül: 70 000 000.00 HUF
II.2)Meghatározás
II.2.1)Elnevezés:
II.2.2)További CPV-kód(ok)
79212200
79200000
79212000
79221000
79330000
79212100
71631000
II.2.3)A teljesítés helye
NUTS-kód: HU110
A teljesítés fő helyszíne:
Magyarország, 1133 Budapest, Pozsonyi út 56.
II.2.4)A közbeszerzés ismertetése:
Eljárás tárgya: „MNV Zrt. tulajdonosi ellenőrzései végrehajtásához külső kapacitás bevonása”
Az állami vagyon használóját, vagyonkezelőjét és haszonélvezőjét megillető jogok gyakorlását, annak szabályszerűségét, a kötelezettségek teljesítését, valamint a vagyon rendeltetése szerinti célszerűségét a tulajdonosi joggyakorló rendszeresen ellenőrzi. Az ellenőrzési tevékenységet az állami vagyonnal való gazdálkodásról szóló 254/2007. (X.4) Korm. rendelet, a Tulajdonosi Ellenőrzési Szabályzat alapján és a vonatkozó nemzetközi standardok figyelembe vételével kell elvégezni.
Az MNV Zrt. tulajdonosi ellenőrzései végrehajtásához kapcsolódó feladatok ellátása - az MNV Zrt. Tulajdonosi Ellenőrzési Szabályzata rendelkezéseire is figyelemmel - az alábbiak szerint: - A vizsgálati program alapján a vizsgálat lefolytatása, - Ajánlatkérő részvételével nyitómegbeszélések tartása az ellenőrzött személy/szervezet vezetőivel, - A vizsgálati program figyelembevételével írásban beszámoló készítése az ellenőrzés előrehaladásáról, - Az elvégzett ellenőrzésről jelentéstervezetet készítése, - A jelentéstervezetre érkezett észrevételek összesítése, szükség esetén indokolással történő ellátása, - Szükség esetén egyeztető megbeszélés tartása, illetve azon való részvétel, - Végleges jelentés készítése. A részletes leírást a közbeszerzési dokumentumok (szerződés), valamint az MNV Zrt. Tulajdonosi Ellenőrzési Szabályzata tartalmazzák. Az MNV Zrt. Tulajdonosi Ellenőrzési Szabályzata letölthető a http://www.mnvzrt.hu/felso_menu/rolunk/felso_menu/rolunk/jogihatter/mnv_tulajdonosi_ellenorzes_20161108.html/mnv_tulajdonosi_ellenorzes_20161108.html linkről, továbbá Ajánlatkérő az eljárás során a dokumentumot ajánlattevők rendelkezésére bocsájtja.
Részajánlattétel nem lehetséges, az alábbi indokokra tekintettel:
Részajánlattétel nem lehetséges, mert a nyertes ajánlattevő által ellátandó feladatok volumene, komplexitása, egymással való szerves kapcsolata (elvégzendő feladatok szakmailag egymással összefüggnek), továbbá a feladatok egymásra épülése, valamint felelősségi kör miatt - figyelembe véve ajánlatkérő gazdasági, műszaki és minőségi elvárásait - a részajánlattétel lehetővé tétele ésszerűtlen döntés. Előbbiekre tekintettel ajánlatkérő nem kívánja biztosítani a részekre történő ajánlattétel lehetőségét.
II.2.5)Értékelési szempontok
Minőségi kritérium - Név: Az ajánlati felhívás III.1.3 M2) a) pontjában előírt szakember többlet tapasztalata (min. 36 hónap; max. 60 hónap) (egész hónap) / Súlyszám: 10
Ár - Súlyszám: 90
II.2.11)Opciókra vonatkozó információ
Opciók: nem
II.2.13)Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos: nem
II.2.14)További információk
IV. szakasz: Eljárás
IV.1)Meghatározás
IV.1.1)Az eljárás fajtája
Nyílt eljárás
IV.1.3)Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
IV.1.6)Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
IV.1.8)A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik: igen
IV.2)Adminisztratív információk
IV.2.1)Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2018/S 076-169595
IV.2.8)Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
IV.2.9)Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1
Rész száma: 1
Elnevezés:
Adásvételi szerződés
Szerződés/rész odaítélésre került: igen
V.2)Az eljárás eredménye
V.2.1)A szerződés megkötésének dátuma:
27/07/2018
V.2.2)Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 4
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 3
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el: igen
V.2.3)A nyertes ajánlattevő neve és címe
Focus Audit Kft.
Rákóczi út 9. I/7.
Kecskemét
6000
Magyarország
Telefon: +36 205000404
E-mail:
peter.juhasz@focusaudit.hu
Fax: +36 17943149
NUTS-kód: HU331
A nyertes ajánlattevő kkv: igen
V.2.3)A nyertes ajánlattevő neve és címe
Ernst & Young Tanácsadó Kft.
Váci út 20
Budapest
1132
Magyarország
Telefon: +36 306359190
E-mail:
judit.bindics@hu.ey.com
Fax: +36 14518199
NUTS-kód: HU110
A nyertes ajánlattevő kkv: nem
V.2.3)A nyertes ajánlattevő neve és címe
Törös Ügyvédi Iroda
Bajcsy-Zsilinszky út 53.
Budapest
1065
Magyarország
Telefon: +36 13017030
E-mail:
toros@drtoros.hu
Fax: +36 13017031
NUTS-kód: HU110
A nyertes ajánlattevő kkv: igen
V.2.4)A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 70 000 000.00 HUF
A szerződés/rész végleges összértéke: 70 000 000.00 HUF
V.2.5)Alvállalkozásra vonatkozó információk
Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
Focus Audit Kft.: műszaki ellenőrzés; Ernst & Young Kft.: műszaki ellenőrzés; Törös Ügyvédi Iroda: ingatlanok tulajdonosi ellenőrzése; társaságok pénzügyi, számviteli ellenőrzése és belső ellenőrzése
VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3)További információk:
1. A szerződés teljesítéséhez alvállalkozók kerülnek igénybevételre.
2. Ajánlattevők neve, címe, adószáma:
— Focus Audit Kft. (6000 Kecskemét, Rákóczi út 9. I/7.), 12423161-2-03
— Ernst & Young Tanácsadó Kft. (1132 Budapest, Váci út 20.), 12715244-2-44
— Törös Ügyvédi Iroda (1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 53.), 18251335-2-42
— MOORE STEPHENS K-E-S AUDIT Kft. (1054 Budapest, Báthori u. 20. III/1.), 11883816-2-41
3. Az ajánlati felhívás IV.1.3) pontja alapján a keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma: 3, így Ajánlatkérő az első 3 legjobb ér-érték arányt tartalmazó ajánlatot tevő Ajánlattevőt jelölte meg a V.2.6) pontban nyertes ajánlattevőként.
4. Nyertes ajánlattevők neve, címe, adószáma:
— Focus Audit Kft. (6000 Kecskemét, Rákóczi út 9. I/7.), 12423161-2-03
— Ernst & Young Tanácsadó Kft. (1132 Budapest, Váci út 20.), 12715244-2-44
— Törös Ügyvédi Iroda (1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 53.), 18251335-2-42
VI.4)Jogorvoslati eljárás
VI.4.1)A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Közbeszerzési Döntőbizottság
Riadó u. 5.
Budapest
1026
Magyarország
Telefon: +36 18828594
E-mail:
dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
VI.4.2)A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
VI.4.3)Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ:
Kbt. 148. §
VI.4.4)A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Közbeszerzési Döntőbizottság
Riadó u. 5.
Budapest
1026
Magyarország
Telefon: +36 18828594
E-mail:
dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
VI.5)E hirdetmény feladásának dátuma:
09/08/2018
Feltöltés ideje: 2018. augusztus 10.
Utoljára módosítva: 2021. október 5.