Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához

Információ és online formanyomtatványok:

 

 

 

Ajánlati/részvételi felhívás

2014/24/EU irányelv

 

I. szakasz: Ajánlatkérő

 

I.1) Név és címek 1 (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)

 

Hivatalos név:
Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zártkörűen működő Részvénytársaság
Nemzeti azonosítószám:
AK15777
Postai cím:
Pozsonyi út 56.
Város:
Budapest
NUTS-kód:
HU110
Postai irányítószám:
1133
Ország:
Magyarország
Kapcsolattartó személy:
Kovácsné dr. Antal Éva
Telefon:
+36 12374400
E-mail:
kbfcs@mnv.hu
Fax:
+36 12374136
Internetcím(ek)
Az ajánlatkérő általános címe: (URL) www.mnv.hu
A felhasználói oldal címe: (URL) www.mnv.hu

 

 

I.2) Közös közbeszerzés

[ ] A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.

Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:

[ ] A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.

 

I.3) Kommunikáció

(x) A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: http://utsz.hu/projektek/projekt_nk25gk/index.html (URL)

( ) A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)

További információ a következő címen szerezhető be

( ) a fent említett cím

(x) másik cím: (adjon meg másik címet)

 

Hivatalos név:
Szterényi Ügyvédi Iroda
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Fő utca 14-18. "A" épület VII. emelet
Város:
Budapest
NUTS-kód:
HU110
Postai irányítószám:
1011
Ország:
HU
Kapcsolattartó személy:
dr. Wolf Nikoletta (FAKSZ lajstromszám: 00960)
Telefon:
+36 14578040
E-mail:
nikoletta.wolf@chsh.hu
Fax:
+36 14578041
Internetcím(ek)
Az ajánlatkérő általános címe: (URL) www.mnv.hu
A felhasználói oldal címe: (URL) 

 

Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó

[ ] elektronikusan: (URL)

( ) a fent említett címre

(x) a következő címre: (adjon meg másik címet)

 

Hivatalos név:
Szterényi Ügyvédi Iroda
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Fő utca 14-18. "A" épület VII. emelet
Város:
Budapet
NUTS-kód:
HU110
Postai irányítószám:
1011
Ország:
HU
Kapcsolattartó személy:
dr. Wolf Nikoletta (FAKSZ lajstromszám: 00960)
Telefon:
+36 14578040
E-mail:
nikoletta.wolf@chsh.hu
Fax:
+36 14578041
Internetcím(ek)
Az ajánlatkérő általános címe: (URL) www.mnv.hu
A felhasználói oldal címe: (URL) 

 

[ ] Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)

 

I.4) Az ajánlatkérő típusa

( ) Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik

( ) Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal

( ) Regionális vagy helyi hatóság

( ) Regionális vagy helyi iroda/hivatal

(x) Közjogi intézmény

( ) Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet

( ) Egyéb típus:

 

I.5) Fő tevékenység

( ) Általános közszolgáltatások

( ) Honvédelem

( ) Közrend és biztonság

( ) Környezetvédelem

( ) Gazdasági és pénzügyek

( ) Egészségügy

( ) Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció

( ) Szociális védelem

( ) Szabadidő, kultúra és vallás

( ) Oktatás

(x) Egyéb tevékenység: Vagyonkezelés

 

II. szakasz: Tárgy

 

II.1) A beszerzés mennyisége

II.1.1) Elnevezés: „Adásvételi szerződés keretében új gépjárművek beszerzése az MNV Zrt. részére”

Hivatkozási szám: 2

II.1.2) Fő CPV-kód12:

 Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék (adott esetben)
Fő tárgy34100000-8  

 

II.1.3) A szerződés típusa ( ) Építési beruházás (x) Árubeszerzés ( ) Szolgáltatásmegrendelés

II.1.4) Rövid meghatározás: Szerződés meghatározása: Adásvételi szerződés
Tárgya: „Adásvételi szerződés keretében új gépjárművek beszerzése az MNV Zrt. részére”

II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend: 2

Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF

(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)

II.1.6) Részekre vonatkozó információk

A beszerzés részekből áll (x) igen ( ) nem

Ajánlatok (x) valamennyi részre ( ) legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be: ( ) csak egy részre nyújthatók be

[ ] Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:

[ ] Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:

 

 

II.2) Meghatározás 1

 

II.2.1) Elnevezés: 2 „Adásvételi szerződés keretében új gépjárművek beszerzése az MNV Zrt. részére”

Rész száma: 2 1

II.2.2) További CPV-kód(ok): 12

 

 Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék (adott esetben)
Fő tárgy34110000-1  

 

II.2.3) A teljesítés helye:

NUTS-kód: 1 HU110 A teljesítés fő helyszíne: Magyarország, Budapest, XIII. kerület, Pozsonyi út 56.

II.2.4) A közbeszerzés ismertetése: 1. rész: 
Középvezetői személygépkocsi (4 db):

Hosszúság: ≥ 4600 mm
Magasság: ≤ 1570 mm
Üzemanyag: dízel
Meghajtás: összkerék, 4x4
Motor: EU6
Teljesítmény: ≥ 110 kW
Nyomaték: ≥ 340 Nm
Karosszéria: 5 ajtós limuzin (eurotax besorolás alapján)
Szállítható személyek száma: 5 fő (vezetővel)
Csomagtér: ≥ 500 liter
Sebességváltó: automata
Szín: fekete, metál vagy gyöngyház fényezés

Minimális biztonsági és vagyonvédelmi felszereltség:
- blokkolásgátló (ABS)
- kipörgésgátló (ASR)
- elektronikus menet stabilizátor (ESP)
- ködfényszórók elől
- ködzárófény hátul
- sebességfüggő szervokormány 
- állítható fejtámlák valamennyi üléshez
- fényszóró mosó berendezés
- vezető és utas oldali légzsák (utas oldali kikapcsolható)
- oldallégzsákok elől és hátul
- függöny(fej)légzsákok elől és hátul
- térdlégzsák legalább a vezető részére
- gumiabroncs légnyomás ellenőrzés
- elektromosan állítható és fűthető, valamint behajtható külső tükrök 
- központi zár rádió távirányítással
- tempomat
- start/stop rendszer
- állítható magasságú és mélységű kormányoszlop
- gyári telefon előkészítés bluetooth kihangosítóval
- Xenon fényszóró vagy LED főfényszóró, LED nappali menetfénnyel 
- adaptív fényszóró szabályozás
- sötétedésre aktiválódó fényszórók
- esőérzékelős ablaktörlő
- riasztóberendezés emelésérzékelővel, ultrahangos belső tér védelemmel
- indításgátló
- hegymenet asszisztens
- fűthető hátsó ablak 
- fűthető ablakmosó fúvókák elől
- ablaktörlő- és mosó berendezés elöl és hátul
- teljes értékű acél pótkerék

Minimális kényelmi felszereltség:
- multifunkciós bőr kormánykerék (kormányról vezérelhető gyári audio és telefon kihangosító)
- multifunkciós kijelző (fedélzeti számítógép)
- elektromos ablakemelők elől és hátul
- osztottan dönthető hátsó üléstámla
- 12V-os csatlakozó a csomagtérben
- kétoldali hőfokszabályzással rendelkező automata klímaberendezés
- magasságállítható első ülések gerinctámasszal
- könyöktámasz elől és hátul
- könnyűfém keréktárcsák legalább 16” méretű
- műszerfalba integrált rádió és navigációs rendszer érintőképernyős kijelzővel (Európa térképszoftver)
- fűthető első ülések
- rakomány rögzítés csomagtérben
- gyári parkolóradar elől és hátul
- rádió CD vagy USB csatlakozón keresztüli MP3 lejátszási lehetőséggel
- gumiszőnyeg elől és hátul
- B oszloptól hátrafelé sötétített üvegek
Szállítási határidő: a szerződéskötéstől számított max. 150 nap

(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)

II.2.5) Értékelési szempontok

(x) Az alábbiakban megadott szempontok

[x] Minőségi kritérium 1220 –

1 2. Környezetvédelmi és energetikai hatások 20
2 2.1. Teljes flotta energiafelhasználása [üzemanyag fogyasztás vegyes használat mellett] (l/100 km);  15
3 2.2. Teljes flotta szén-dioxid kibocsátása [vegyes használat mellett] (g/km) 5

 

( ) Költség kritérium 120 –

(x) Ár – Súlyszám:21 80

( ) Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra

II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:

Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF

(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)

II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama

Időtartam hónapban: 5 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:

vagy Kezdés: (nn/hh/éééé) / Befejezés: (nn/hh/éééé)

A szerződés meghosszabbítható ( ) igen (x) nem

A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:

II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)

A részvételre jelentkezők tervezett száma:

vagy Tervezett minimum: / Maximális szám: 2

A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:

II.2.10) Változatokra vonatkozó információk

Elfogadható változatok ( ) igen (x) nem

II.2.11) Opciókra vonatkozó információ

Opciók ( ) igen (x) nem

Opciók ismertetése:

II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról

[ ] Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk

II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk

A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos ( ) igen (x) nem

Projekt száma vagy hivatkozási száma:

II.2.14) További információ: A II.1.5); II.2.6) pontban megadott érték nem a becsült érték, kizárólag a hirdetményfeladó rendszer kitöltési szabályai miatt került rögzítésre.
Az értékelés során az adható pontszám alsó és felső határa: 0-100, ahol a 0 pont a legrosszabb, a 100 pont a legjobb érték. Az értékelés az 1-2. részszempont esetében is fordított arányosítás módszerével történik.

 

 

II.2.1) Elnevezés: 2 „Adásvételi szerződés keretében új gépjárművek beszerzése az MNV Zrt. részére”

Rész száma: 2 2

II.2.2) További CPV-kód(ok): 12

 

 Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék (adott esetben)
Fő tárgy34110000-1  

 

II.2.3) A teljesítés helye:

NUTS-kód: 1 HU110 A teljesítés fő helyszíne: Magyarország, Budapest, XIII. kerület, Pozsonyi út 56.

II.2.4) A közbeszerzés ismertetése: 2. rész: 
Kisterepjáró (13 db):
Hosszúság: ≥ 4100 mm
Magasság: > 1570 mm
Üzemanyag: dízel
Meghajtás: összkerék, 4x4
Motor: EU6
Teljesítmény: ≥ 85 kw
Nyomaték: ≥ 320 Nm
Hasmagasság ≥ 185 mm
Karosszéria: 5 ajtós egyterű vagy kombi (eurotax besorolás alapján)
Szállítható személyek száma: 5 fő (vezetővel)
Csomagtér: ≥ 370 liter
Sebességváltó: mechanikus
Szín: fehér
Minimális biztonsági és vagyonvédelmi felszereltség:
blokkolásgátló (ABS)
vészfékasszisztens
kipörgésgátló (ASR)
elektronikus menet stabilizátor (ESP)
ködfényszórók elől
ködzárófény hátul
szervokormány
fejtámlák valamennyi üléshez
vezető és utas oldali légzsák (utas oldali kikapcsolható)
oldallégzsákok elől
függöny(fej)légzsákok elől és hátul
térdlégzsák legalább a vezető részére
gumiabroncs légnyomás ellenőrzés
elektromosan állítható és fűthető, valamint behajtható külső tükrök 
központi zár rádió távirányítással
adaptív tempomat
start/stop rendszer
állítható magasságú és mélységű kormányoszlop
legalább defektjavító készlet
elektromágneses csomagtérajtó nyitó
Halogén távolsági fényszórók
LED tompított fényszórók
LED nappali menetfény
automata fényszórómagasság-állítás
automata világításverzérlés
sötétített üvegezés
esőérzékelős ablaktörlő
riasztóberendezés
indításgátló
hegymenet asszisztens
fűthető hátsó ablak 
Minimális kényelmi felszereltség:
multifunkciós bőr kormánykerék (kormányról vezérelhető gyári audio, telefon kihangosító és tempomat)
multifunkciós kijelző (fedélzeti számítógép)
elektromos ablakemelők elől és hátul
osztottan dönthető hátsó üléstámla
automata klímaberendezés
magasságállítható első ülések
könnyűfém keréktárcsák 
műszerfalba integrált rádió, navigációs rendszer és tolatókamera érintőképernyős kijelzővel (Európa térképszoftver)
fűthető első ülések
gyári parkolóradar elől és hátul
tolatókamera
rádió CD vagy USB csatlakozón keresztüli MP3 lejátszási lehetőséggel
gumiszőnyeg elől és hátul
tetősínek ezüst
nyomógombos motorindító rendszer
kiegészítő fűtés
Start - Stop rendszer
Egyterű személygépkocsi (5 db):
Hosszúság: ≥ 4100 mm
Magasság: > 1570 mm
Üzemanyag: benzin
Meghajtás: első kerék
Motor: EU6
Teljesítmény: ≥ 85 kw
Nyomaték: ≥ 150 Nm
Hasmagasság ≥ 185 mm
Karosszéria: 5 ajtós egyterű vagy kombi (eurotax besorolás alapján)
Szállítható személyek száma: 5 fő (vezetővel)
Csomagtér: ≥ 370 liter
Sebességváltó: mechanikus
Szín: fehér
Minimális biztonsági és vagyonvédelmi felszereltség:
blokkolásgátló (ABS)
vészfékasszisztens
kipörgésgátló (ASR)
elektronikus menet stabilizátor (ESP)
ködfényszórók elől
ködzárófény hátul
szervokormány
fejtámlák valamennyi üléshez
vezető és utas oldali légzsák (utas oldali kikapcsolható)
oldallégzsákok elől
függöny(fej)légzsákok elől és hátul
térdlégzsák legalább a vezető részére
gumiabroncs légnyomás ellenőrzés
elektromosan állítható és fűthető, valamint behajtható külső tükrök 
központi zár rádió távirányítással
adaptív tempomat
start/stop rendszer
állítható magasságú és mélységű kormányoszlop
legalább defektjavító készlet
elektromágneses csomagtérajtó nyitó
Halogén távolsági fényszórók
LED tompított fényszórók
LED nappali menetfény
automata fényszórómagasság-állítás
automata világításverzérlés
sötétített üvegezés
esőérzékelős ablaktörlő
riasztóberendezés
indításgátló
hegymenet asszisztens
fűthető hátsó ablak 
Minimális kényelmi felszereltség:
multifunkciós bőr kormánykerék (kormányról vezérelhető gyári audio, telefon kihangosító és tempomat)
multifunkciós kijelző (fedélzeti számítógép)- elektromos ablakemelők elől és hátul
osztottan dönthető hátsó üléstámla
automata klímaberendezés
magasságállítható első ülések
könnyűfém keréktárcsák
műszerfalba integrált rádió, navigációs rendszer és tolatókamera érintőképernyős kijelzővel (Európa térképszoftver)
fűthető első ülések
gyári parkolóradar elől és hátul
tolatókamera
rádió CD vagy USB csatlakozón keresztüli MP3 lejátszási lehetőséggel
gumiszőnyeg elől és hátul
tetősínek ezüst
nyomógombos motorindító rendszer

Szállítási határidő: a szerződéskötéstől számított max. 150 nap

(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)

II.2.5) Értékelési szempontok

(x) Az alábbiakban megadott szempontok

[x] Minőségi kritérium 1220 –

1 2. Környezetvédelmi és energetikai hatások 20
2 2.1. Teljes flotta energiafelhasználása [üzemanyag fogyasztás vegyes használat mellett] (l/100 km);  15
3 2.2. Teljes flotta szén-dioxid kibocsátása [vegyes használat mellett] (g/km) 5

 

( ) Költség kritérium 120 –

(x) Ár – Súlyszám:21 80

( ) Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra

II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:

Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF

(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)

II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama

Időtartam hónapban: 5 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:

vagy Kezdés: (nn/hh/éééé) / Befejezés: (nn/hh/éééé)

A szerződés meghosszabbítható ( ) igen (x) nem

A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:

II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)

A részvételre jelentkezők tervezett száma:

vagy Tervezett minimum: / Maximális szám: 2

A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:

II.2.10) Változatokra vonatkozó információk

Elfogadható változatok ( ) igen (x) nem

II.2.11) Opciókra vonatkozó információ

Opciók ( ) igen (x) nem

Opciók ismertetése:

II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról

[ ] Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk

II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk

A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos ( ) igen (x) nem

Projekt száma vagy hivatkozási száma:

II.2.14) További információ: A II.1.5); II.2.6) pontban megadott érték nem a becsült érték, kizárólag a hirdetményfeladó rendszer kitöltési szabályai miatt került rögzítésre.
Az értékelés során az adható pontszám alsó és felső határa: 0-100, ahol a 0 pont a legrosszabb, a 100 pont a legjobb érték. Az értékelés az 1-2. részszempont esetében is fordított arányosítás módszerével történik.

 

 

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk

III.1) Részvételi feltételek

III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is

A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Az eljárásban nem lehet ajánlattevő (közös ajánlattevő), alvállalkozó és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdésében foglalt kizáró okok bármelyike fennáll.

Igazolási mód:
• Ajánlattevő, adott esetben az alkalmasság igazolásában részt vevő gazdasági szereplő a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 4. § (1) bekezdés továbbá a 15. § (1) bekezdése szerint az egységes európai közbeszerzési dokumentum benyújtásával köteles előzetesen igazolni a Kbt. 62. §-ában említett kizáró okok hiányát.
• Az egységes európai dokumentumban a gazdasági szereplő (ajánlattevő, adott esetben kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet(ek)) nyilatkozik arról, hogy a kizáró okok nem állnak fenn vele szemben, másrészt megadja az eljárásban kért információkat. A nyilatkozatnak tartalmaznia kell annak megjelölését, hogy a 69. § (4) bekezdése szerint benyújtandó igazolás kiállítására mely szerv jogosult, valamint a 69. § (11) bekezdése szerinti adatbázis alkalmazásához szükséges adatokat és - szükség esetén - hozzájáruló nyilatkozatot. 
• Az ajánlatban a Kbt. 67. § (4) bekezdése alapján az ajánlattevőnek nyilatkoznia kell. 
• A kizáró okok fenn nem állását az igazolások benyújtására felhívott [Kbt. 69. § (4)] gazdasági szereplőknek a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 8. §; 10. § 12 - 14. § és 16. § rendelkezései szerint kell igazolnia.
• Amennyiben a cégkivonattal kapcsolatban változásbejegyzési eljárás van folyamatban, az ajánlathoz csatolni kell a cégbírósághoz (vagy az ajánlattevő országában a cég-változásbejegyzési jogköröket gyakorló szervhez) benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkeztetéséről a cégbíróság által megküldött igazolást, egyszerű másolati példányban. Az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő nyilatkozatát arról, hogy változásbejegyzési eljárás folyamatban van-e vele szemben. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 64. §-ra.
• Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 64. §-ra, 74. § (1) bek.-re, továbbá a Kr. 1-8,10,12-16. §-okra.
• A benyújtandó nyilatkozatoknak / igazolásoknak a felhívás feladásánál nem régebbi keltezésűeknek kell lenniük.

III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság

[ ] A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok

A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: P1)
Ajánlattevőnek (közös ajánlattevőnek) csatolnia kell - a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 19. § (1) bekezdés c) pontja alapján - cégszerűen aláírt, az egységes európai közbeszerzési dokumentumba foglalt nyilatkozatát az ajánlati felhívás feladását megelőző három, mérlegfordulónappal lezárt üzleti év közbeszerzés tárgya szerinti (új személygépjárművek adásvétele) - általános forgalmi adó nélkül számított - árbevételéről, attól függően, hogy ajánlattevő (közös ajánlattevő) mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek az adatok rendelkezésére állnak.

A P1) alkalmassági követelmények esetében alkalmazható a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 19. § (3) bekezdése.

Továbbá felhívjuk a figyelmet a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 19. § (7) bekezdésére és a Kbt. 65. §-ra is. 

A P1) alkalmassági követelményeknek való megfelelés igazolása az egységes európai dokumentumba foglalt nyilatkozat benyújtásával történik figyelemmel a Kbt. 67. §-ban foglaltak szerint. A fent ismertetett P1) alkalmassági feltételek esetében rögzített igazolások benyújtása kizárólag az ajánlatkérő Kbt. 69. § (4) bekezdése szerinti felkérése esetén szükséges

Az alkalmassági követelményeknek való megfelelés tekintetében az EEKD-ba foglalt, a Kbt. 67. § (1)-(3) bekezdései szerinti nyilatkozatot szükséges benyújtani az ajánlatban; Ajánlatkérő a formanyomtatvány IV. részében szereplő részletes információk megadását nem kéri.
Más szervezetek kapacitásaira való támaszkodás esetén felhívjuk a figyelmet a Kbt. 65. § (7)-(8) bekezdéseire.

Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): 2 P1) 
Alkalmatlan az ajánlattevő (közös ajánlattevő) ha az ajánlati felhívás feladását megelőző három mérlegfordulónappal lezárt üzleti évben a közbeszerzés tárgya szerinti (új* személygépjárművek adásvétele) - általános forgalmi adó nélkül számított - árbevétele nem érte el összesen:
1. rész esetében: 19000000,- Ft-ot;
2. rész esetében: 55000000,- Ft-ot.
*új: lásd felhívás VI.3)12. pontjában meghatározott fogalom.
A P1) pontban előírt alkalmassági követelménynek a közös ajánlattevők együttesen is megfelelhetnek.

Ajánlatkérő jelzi, hogy a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 30. § (4) bekezdése alapján a gazdasági és pénzügyi alkalmasságának feltételeit és igazolásait a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékéhez képest szigorúbban állapította meg [P1].

III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság

[ ] A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok

A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: M1)
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 21. § (1) bekezdés a) pontja alapján az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított 36 hónapban végzett a közbeszerzés tárgya szerinti referenciamunkák ismertetése.
• Ajánlattevőnek az M1). pontban előírt műszaki-szakmai alkalmassági követelménynek való megfelelését a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 22. § (1) bekezdése alapján kell igazolnia.
Az igazolás tartalmazza legalább a következő adatokat:
• a teljesíts tárgya, mennyisége, értéke olyan részletességgel megadva, hogy abból megállapítható legyen az alkalmassági feltételeknek való megfelelés,
• a teljesítés kezdő és befejező időpontja (év/hónap/nap bontásban) és helye,
• a szerződést kötő másik fél megnevezése, valamint a részéről információt adó személy neve, email címe és telefonszáma,
• nyilatkozat arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e (a szerződést kötő másik félnek a munkára vonatkozó minősítése)
valamint - adott esetben - csatolandó a 321/215. (X. 3.) Korm. rendelet 22. § (1) bekezdés szerinti, a szerződést kötő másik fél által adott igazolás egyszerű másolati példányban.

Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét a referenciaigazolások/referencianyilatkozatok aláírására vonatkozóan a 321/215. (X. 3.) 22. § (1) bekezdésére, különös tekintettel a 22. § (1) bekezdés a) pontjára: ha a szerződést kötő másik fél a Kbt. 5. § (1) bekezdés a)-c) és e) pontja szerinti szervezet, illetve nem magyarországi szervezet esetében olyan szervezet amely a 2004/18/EK európai parlamenti és tanácsi irányelv alapján ajánlatkérőnek minősül, az érintett referencia munkát ezen szervezet által kiadott vagy aláírt igazolással kell igazolni.
A referenciamunka akkor tekinthető a felhívás feladásától visszafelé számított 3 éven (36 hónapon) belül teljesítettnek, ha a teljesítés időpontja erre az időszakra esik, de az legfeljebb 6 éven belül megkezdett.
Amennyiben a referenciaigazolás vagy referencianyilatkozat szerinti szerződés tárgya bővebb, mint a közbeszerzés tárgya, akkor a referenciaigazolásban / referencianyilatkozatban meg kell adni a közbeszerzés tárgyára vonatkozó részösszeget/mennyiségi adatot.

A fent ismertetett alkalmassági feltételek esetében rögzített igazolások benyújtása kizárólag az ajánlatkérő Kbt. 69. § (4) bekezdése szerinti felkérése esetén szükséges.

Az alkalmassági követelményeknek való megfelelés tekintetében az EEKD-ba foglalt, a Kbt. 67. § (1)-(3) bekezdései szerinti nyilatkozatot szükséges benyújtani az ajánlatban; Ajánlatkérő a formanyomtatvány IV. részében szereplő részletes információk megadását nem kéri.
Más szervezetek kapacitásaira való támaszkodás esetén felhívjuk a figyelmet a Kbt. 65. § (7); (9); (10) bekezdéseire.

Ajánlatkérő jelzi, hogy a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 30. § (4) bekezdése alapján a műszaki és szakmai alkalmasságának feltételeit és igazolásait a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékéhez képest szigorúbban állapította meg.

Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): 2 M1) Alkalmatlan az ajánlattevő a szerződés teljesítésére, amennyiben nem rendelkezik az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított 36 hónap alatt az alábbi referenciákkal:
1. rész esetén: minimum 3 db új* személygépjármű adásvételére vonatkozó referencia;
2. rész esetén: minimum 13 db új* személygépjármű adásvételére vonatkozó referencia.
*új: lásd felhívás VI.3) 12. pontjában meghatározott fogalom.
Egy nagyobb referencia több részben is feltüntethető (megosztható), amennyiben a referencia teljesíti az alkalmassági követelményként előírt minimumfeltételekben foglaltakat.

A fenti alkalmassági követelménynek (M1) a közös ajánlattevők együttesen is megfelelhetnek.

III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk 2

[ ] A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja

[ ] A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik

 

III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek 2

III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)

[ ] A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve

A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:

III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek: Az ajánlattétel,a szerződés,számlázás és kifizetés devizaneme:Forint(HUF) Ajánlatkérő előleget nem biztosít.Az ajánlatkérő előteljesítést elfogad.Az ajánlattevőként szerződő fél teljesítésének elismerése körében és a szerződésszerű,ajánlatkérő által igazolt teljesítését követően a kifizetés a Kbt.135.§ (1) és (5)-(6) bekezdéseiben és a Ptk. 6:130.§ (1)-(2) bekezdésében foglaltak szerint történik.Az ajánlatkérő gépjárművenkét biztosítja számla kibocsátásának lehetőségét.A számla benyújtása és kiegyenlítése során a 2003. évi XCII tv (Art.) 36/A. § rendelkezéseit alkalmazni kell.A szerződést biztosító mellékkötelezettségek:késedelmi és meghiúsulási kötbér.A részleteket a közbeszerzési dokumentumok, de különösen a szerződéstervezet tartalmazza.Jótállás:A megajánlott gépjárművekre vonatkozóan a nyertes ajánlattevőnek 4év vagy 200ezer km(amelyik előbb teljesül)-a hajtáslánc elemeire is vonatkozó - teljes körű,valamint 12 év,a karosszéria átrozsdásodására vonatkozó jótállást kell vállalnia.

III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ

[ ] Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

 

IV. szakasz: Eljárás

 

IV.1) Meghatározás

IV.1.1) Az eljárás fajtája

(x) Nyílt eljárás

[ ] Gyorsított eljárás

Indokolás:

( ) Meghívásos eljárás

[ ] Gyorsított eljárás

Indokolás:

( ) Tárgyalásos eljárás

[ ] Gyorsított eljárás

Indokolás:

( ) Versenypárbeszéd

( ) Innovációs partnerség

IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk

[ ] A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul

( ) Keretmegállapodás egy ajánlattevővel

( ) Keretmegállapodás több ajánlattevővel

A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma: 2

[ ] A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul

[ ] A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják

Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:

 

IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ

[ ] Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát

IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)

[ ] Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.

IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk

[ ] Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni

További információk az elektronikus árlejtésről:

IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk

A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik (x) igen ( ) nem

 

IV.2) Adminisztratív információk

IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel 2

A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -

(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)

IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje

Dátum: 2017/11/24 (nn/hh/éééé) Helyi idő: 10 (óó:pp)

IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma 4

Dátum: (nn/hh/éééé)

IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók: 1 HU

IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama

Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (nn/hh/éééé)

vagy Az időtartam hónapban: 1 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)

IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei

Dátum: 2017/11/24 (nn/hh/éééé) Helyi idő: 10 (óó:pp) Hely: Szterényi Ügyvédi Iroda (1011 Budapest, Fő utca 14-18. „A” épület. VII. emelet)

Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: A Kbt. 68. § (3) bekezdésében foglalt személyek, eljárás pedig a Kbt. 68. § (1), (4) bekezdésében foglaltak szerint.

 

VI. szakasz: Kiegészítő információk

 

VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk

A közbeszerzés ismétlődő jellegű ( ) igen (x) nem

A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje: 2

 

VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról

[ ] A megrendelés elektronikus úton történik

[ ] Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak

[x] A fizetés elektronikus úton történik

 

VI.3) További információk: 2

1.Az eljárásban való részvétel feltétele,hogy a dokumentumot legalább egy ajánlattevő, vagy az ajánlatban megnevezett alvállalkozója elektronikus úton letöltse,és a kitöltött,aláírt regisztrációs adatlap visszaküldésével a letöltést igazolja az ajánlattételi határidő lejártáig.A regisztrációs adatlapot fax útján (+36 14578041), vagy elektronikus úton - figyelemmel a Kbt. 41. § (4) bekezdésére- az nikoletta.wolf@chsh.hu címre kell megküldeni.Ajánlatkérő helyszíni bejárást nem biztosít.
2.Az ajánlatnak tartalmaznia kell a felhívásban és a közbeszerzési dokumentumokban meghatározott valamennyi dokumentumot.
3.Az eljárás nyelve a magyar,más nyelven nem nyújtható be ajánlat. Amennyiben idegen nyelvű dokumentum,irat kerül csatolásra az ajánlathoz, annak felelős magyar nyelvű fordítása is benyújtandó a közbeszerzési dokumentumban részletezettek szerint.
4.Az ajánlatban szereplő valamennyi adatot forintban kell megadni a közbeszerzési dokumentumban részletezettek szerint.
5.Ajánlatkérő kizárja a Kbt. 35. § (8) bekezdése alapján projekttársaság létrehozását mind önálló, mind közös ajánlattevők tekintetében.
6.Ajánlatkérő az eljárás során a Kbt. 71. § alapján a hiánypótlás lehetőségét biztosítja,a Kbt. 71. § (6) bekezdés szerinti korlátozást nem alkalmazza.
7.Benyújtandó dokumentumok tekintetében alkalmazható a Kbt. 47. § (2) bekezdése,kivéve,ahol ajánlatkérő előírja az eredeti vagy hiteles másolat benyújtását.
8.Ajánlatkérő a Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pontjában foglalt eredménytelenségi okot az eljárás során alkalmazza.
9.Ajánlatkérő a IV.2.6) pont esetében 1 hónap alatt 30 napot ért.
10.A meghatározott órák a közép-európai idő szerint értendők.
11.A gépjárművek átadása forgalomba és üzembe helyezett állapotban,hatósági jelzésekkel ellátva történik.
12.Ajánlatkérő csak új állapotú,Magyarországon forgalomba helyezett gépkocsikra fogad el ajánlatot.A jelen közbeszerzési eljárásban az a gépkocsi minősül új állapotúnak,amelynek semmilyen része nem javított,hiba és sérülésmentes,jelen közbeszerzési eljárás lefolytatását követően megkötött szerződés alapján ajánlattevő Magyarországon helyezte (helyeztette) forgalomba,a kocsi sem Magyarországon,sem pedig külföldön nem volt bemutatott autó,ill.próbajárműként nem használták
12.Csatolni kell az ajánlatban a szállítandó eszközöknek az ajánlati dokumentációban leírt szakmai specifikációnak való megfelelőséget bemutató részletes leírását(vö.excel tábla).
13.Ajánlattevőnek az ajánlatában részletezni kell az ajánlati árat a Dokumentációban meghatározott minimális tartalommal. 
14.A gépjárművekhez biztosítani kell a jogszabályban előírt alkatrész-ellátási kötelezettséget.
15.A gépjárműnek meg kell felelnie a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről szóló 6/1990. (IV. 12.)KöHÉM rendeletben meghatározott-a szállítás tervezett időpontjában hatályos -követelményeknek.
16.Valamennyi megajánlott gépjármű rendelkezzen a Nemzeti Közlekedési Hatóság által kiadott érvényes típusbizonyítvánnyal.Valamennyi gépjármű esetében a Nemzeti Közlekedési Hatóság által kiadott típusbizonyítvány előlapját,valamint határozatát és indoklását az ajánlathoz csatolni kell.Csatolni kell továbbá a típusbizonyítvány azon oldalainak másolatát,amelyek az értékelés alapjául szolgáló adatokat tartalmazzák (üzemanyag fogyasztás vegyes használat mellett , vegyes használat melletti CO2 kibocsátás).A típusbizonyítvány másolatában egyértelműen jelölni kell,hogy mely adatsor mely megajánlott gépjárműhez tartozik.
17. A gépjármű rendelkezzen magyar nyelvű kezelési utasítással.
18.Jelen felhívásban nem szabályozott kérdésekben a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény és végrehajtási rendeletei továbbá a magyar jog rendelkezései az irányadók.A hirdetmény a közbeszerzésekről szóló 2014/25/EU irányelv alapján kerül közzétételre. 
19.Jelen VI.3)ponthoz kapcsolódóan a KD többlet előírásokat tartalmaznak, tekintettel a hirdetményfeladó rendszer kitöltési szabályaira(karakterszám korlátozás)

 

VI.4) Jogorvoslati eljárás

VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv

 

Hivatalos név:
Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím:
Riadó u. 5.
Város: 
Budapest
Postai irányítószám:
1026
Ország:
HU
E-mail:
dontobizottsag@kt.hu
Telefon:
+36 18828594
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.huFax:
+36 18828593

 

VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv 2

 

Hivatalos név:
Postai cím:
Város: Postai irányítószám:Ország:
E-mail:Telefon:
Internetcím (URL):Fax:

 

VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása

A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. §

VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be 2

 

Hivatalos név:
Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím:
Riadó u. 5.
Város: 
Budapest
Postai irányítószám:
1026
Ország:
HU
E-mail:
dontobizottsag@kt.hu
Telefon:
+36 18828594
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.huFax:
+36 18828593

 

VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma: (nn/hh/éééé)

 

Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.

_________________________________________________________________________________________________________

1 szükség szerinti számban ismételje meg

2 adott esetben

4 ha az információ ismert

20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható

21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

 

Feltöltés ideje: 2017. október 30.
Utoljára módosítva: 2017. október 30.